Katalog
Klient
Język:
+48 (063) 123-455
Nasza lokalizacja:
Zepter Business Centre, Domaniewska 37, 02-672 Warszawa
Telefony:
Godziny pracy
  • Poniedziałek- Piątek
  • 08.00-20.00
  • Sobota i niedziela zamknięte
E-mail
Jesteśmy w sieciach społecznościowych
Przejdź do kontaktów
0 0
Katalog
Strona główna
Lista życzeń
0
Porównaj
0
Kontakty

Warunki umowy

Internetowy sklep - strona internetowa posiadająca adres w sieci Internet. Towar - produkty oferowane do sprzedaży w internetowym sklepie.

Klient - osoba fizyczna lub prawna, która złożyła Zamówienie. Zamówienie - prawidłowo wypełnione zapytanie Klienta dotyczące zakupu Towaru.

Firma transportowa - osoba trzecia świadcząca usługi dostawy Towarów Klientom:

1. Postanowienia ogólne

  1. Umowa ta jest zawierana między Kupującym a Internetowym sklepem w osobie menedżera strony w momencie składania zamówienia.
  2. Składając zamówienie, Kupujący zgadza się z warunkami określonymi w niniejszej Umowie. Akceptacją tej umowy przez Kupującego jest złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
  3. Zakupu w Internetowym sklepie może dokonać każda osoba fizyczna lub prawna, która jest w stanie przyjąć i opłacić towar.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszych Warunkach, w związku z czym Klient zobowiązuje się regularnie śledzić zmiany w Warunkach.

2. Składanie zamówienia

  1. Aby złożyć Zamówienie, należy podać rzeczywiste dane kontaktowe Klienta w Internetowym sklepie.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość informacji podanych przez Klienta podczas składania zamówienia.
  3. Zamówienie Klienta może być złożone w Internetowym sklepie.
  4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje informację o przewidywanej dacie przekazania Towaru Klientowi.
  5. Jeśli Klient złożył Zamówienie na Towar w ilości większej niż dostępna u Sprzedawcy, Sprzedawca informuje Klienta, wysyłając wiadomość e-mail lub telefonicznie na dane podane przez Klienta podczas rejestracji, o terminie dostarczenia brakującej ilości Towaru. Klient ma prawo zgodzić się na przyjęcie Towaru w ilości dostępnej u Sprzedawcy lub anulować tę pozycję Towaru z Zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi Klienta w ciągu 3 dni od powiadomienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania tej pozycji Towaru z Zamówienia.
  6. Towar przedstawiony w katalogu za pomocą zdjęć i opisu tekstowego jest własnością Internetowego sklepu.
  7. Przedstawione zdjęcia zawierają jeden lub więcej rodzajów towaru określonej nazwy oraz informacje tekstowe: opis, charakterystyki, rozmiary, cena za jednostkę produktu, zawierają informacje o podstawowych właściwościach konsumpcyjnych towaru.
  8. Niektóre Towary mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach, na przykład odcień, wzór na obudowie urządzenia, kolor obudowy itp. W przypadku pytań dotyczących właściwości i charakterystyk Towaru, przed złożeniem Zamówienia, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  9. Nie później niż 1 dzień po przedpłacie, w przypadku anulowania przedpłaconego Zamówienia, kwota przedpłaty jest w pełni zwracana przez Sprzedawcę Klientowi w uzgodniony przez strony sposób, po upływie 1 dnia - klient jest zobowiązany do odbioru zamówienia.