Katalog
Klient
Język:
+48 (063) 123-455
Nasza lokalizacja:
Zepter Business Centre, Domaniewska 37, 02-672 Warszawa
Telefony:
Godziny pracy
  • Poniedziałek- Piątek
  • 08.00-20.00
  • Sobota i niedziela zamknięte
E-mail
Jesteśmy w sieciach społecznościowych
Przejdź do kontaktów
0 0
Katalog
Strona główna
Lista życzeń
0
Porównaj
0
Kontakty

Zapłata

Terminy dostawy zamówienia zależą od dostępności towarów w magazynie. Jeśli w momencie składania zamówienia wszystkie wybrane towary są dostępne, dostarczymy zamówienie w ciągu 1 - 2 tygodni, w zależności od odległości Twojego regionu. Jeśli zamówiony towar nie jest dostępny w magazynie, maksymalny termin dostawy zamówienia może wynosić 8 tygodni. Ale staramy się dostarczać zamówienia klientom jak najszybciej, a 90% zamówień klientów jest wysyłanych w ciągu pierwszych 3 tygodni. W przypadku, gdy część towarów z Twojego zamówienia nie dotarła do magazynu w ciągu 3 tygodni, wyślemy wszystkie dostępne towary, a następnie na nasz koszt dostarczymy Ci resztę zamówienia.

Metody płatności:

  • Płatność przy odbiorze
  • Płatność online kartą
  • Płatność w terminalu
  • Płatność bezgotówkowa

Sklep internetowy - strona ma adres w sieci Internet. Towar - produkty oferowane do sprzedaży w sklepie internetowym.

Klient - osoba fizyczna lub prawna, która złożyła zamówienie. Zamówienie - prawidłowo złożone zapytanie Klienta dotyczące zakupu Towaru.

Firma transportowa - osoba trzecia świadcząca usługi dostawy towarów Klientom:

1. Postanowienia ogólne

  1. Umowa ta jest zawierana między Kupującym a Sklepem internetowym reprezentowanym przez menedżera strony w momencie składania zamówienia.
  2. Składając zamówienie, Kupujący zgadza się na warunki określone w tej Umowie. Akceptacją tej umowy przez kupującego jest złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
  3. Zakupu w sklepie internetowym może dokonać każda osoba fizyczna lub prawna, która może przyjąć i zapłacić za towar.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w tych Warunkach, w związku z czym Klient zobowiązuje się regularnie śledzić zmiany w Warunkach.

2. Składanie zamówienia

  1. Aby złożyć zamówienie, należy podać rzeczywiste dane kontaktowe Klienta w sklepie internetowym.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość informacji podanych przez Klienta podczas składania zamówienia.
  3. Zamówienie Klienta może być złożone w sklepie internetowym.
  4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje informację o przewidywanej dacie przekazania Towaru Klientowi.
  5. Jeśli Klient złożył zamówienie na Towar w ilości większej niż dostępna u Sprzedawcy, Sprzedawca informuje Klienta, wysyłając wiadomość e-mail lub telefonicznie, podane przez Klienta podczas rejestracji, o tym, kiedy brakująca ilość Towaru będzie dostępna. Klient ma prawo zgodzić się na przyjęcie Towaru w ilości dostępnej u Sprzedawcy lub anulować tę pozycję Towaru z Zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi Klienta w ciągu 3 dni od powiadomienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania tej pozycji Towaru z Zamówienia.
  6. Towar przedstawiony w katalogu za pomocą zdjęć i opisu tekstowego jest własnością sklepu internetowego.
  7. Przedstawione zdjęcia zawierają jeden lub więcej rodzajów towarów określonego rodzaju oraz informacje tekstowe: opis, charakterystyki, wymiary, cena za jednostkę produktu, informacje o głównych właściwościach konsumpcyjnych towaru.
  8. Niektóre towary mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach, np. odcień, wzór na obudowie urządzenia, kolor obudowy itp. W przypadku pytań dotyczących właściwości i charakterystyk Towaru, przed złożeniem zamówienia, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  9. Nie później niż 1 dzień po przedpłacie, w przypadku anulowania przedpłaconego zamówienia, kwota przedpłaty zostanie w pełni zwrócona Klientowi przez Sprzedawcę w uzgodniony sposób, po upływie 1 dnia - klient jest zobowiązany do wykupu zamówienia.