Terminy dostawy zamówienia zależą od dostępności towarów w magazynie. Jeśli w momencie składania zamówienia wszystkie wybrane towary są dostępne, dostarczymy zamówienie w ciągu 1 - 2 tygodni, w zależności od odległości Twojego regionu. Jeśli zamówiony towar nie jest dostępny w magazynie, maksymalny termin dostawy zamówienia może wynosić 8 tygodni. Ale staramy się dostarczać zamówienia klientom jak najszybciej, a 90% zamówień klientów jest wysyłanych w ciągu pierwszych 3 tygodni. W przypadku, gdy część towarów z Twojego zamówienia nie dotarła do magazynu w ciągu 3 tygodni, wyślemy wszystkie dostępne towary, a następnie na nasz koszt dostarczymy Ci resztę zamówienia.
Metody płatności:
- Płatność przy odbiorze
- Płatność online kartą
- Płatność w terminalu
- Płatność bezgotówkowa
Sklep internetowy - strona ma adres w sieci Internet. Towar - produkty oferowane do sprzedaży w sklepie internetowym.
Klient - osoba fizyczna lub prawna, która złożyła zamówienie. Zamówienie - prawidłowo złożone zapytanie Klienta dotyczące zakupu Towaru.
Firma transportowa - osoba trzecia świadcząca usługi dostawy towarów Klientom:
1. Postanowienia ogólne
- Umowa ta jest zawierana między Kupującym a Sklepem internetowym reprezentowanym przez menedżera strony w momencie składania zamówienia.
- Składając zamówienie, Kupujący zgadza się na warunki określone w tej Umowie. Akceptacją tej umowy przez kupującego jest złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
- Zakupu w sklepie internetowym może dokonać każda osoba fizyczna lub prawna, która może przyjąć i zapłacić za towar.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w tych Warunkach, w związku z czym Klient zobowiązuje się regularnie śledzić zmiany w Warunkach.
2. Składanie zamówienia
- Aby złożyć zamówienie, należy podać rzeczywiste dane kontaktowe Klienta w sklepie internetowym.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość informacji podanych przez Klienta podczas składania zamówienia.
- Zamówienie Klienta może być złożone w sklepie internetowym.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje informację o przewidywanej dacie przekazania Towaru Klientowi.
- Jeśli Klient złożył zamówienie na Towar w ilości większej niż dostępna u Sprzedawcy, Sprzedawca informuje Klienta, wysyłając wiadomość e-mail lub telefonicznie, podane przez Klienta podczas rejestracji, o tym, kiedy brakująca ilość Towaru będzie dostępna. Klient ma prawo zgodzić się na przyjęcie Towaru w ilości dostępnej u Sprzedawcy lub anulować tę pozycję Towaru z Zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi Klienta w ciągu 3 dni od powiadomienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania tej pozycji Towaru z Zamówienia.
- Towar przedstawiony w katalogu za pomocą zdjęć i opisu tekstowego jest własnością sklepu internetowego.
- Przedstawione zdjęcia zawierają jeden lub więcej rodzajów towarów określonego rodzaju oraz informacje tekstowe: opis, charakterystyki, wymiary, cena za jednostkę produktu, informacje o głównych właściwościach konsumpcyjnych towaru.
- Niektóre towary mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach, np. odcień, wzór na obudowie urządzenia, kolor obudowy itp. W przypadku pytań dotyczących właściwości i charakterystyk Towaru, przed złożeniem zamówienia, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Nie później niż 1 dzień po przedpłacie, w przypadku anulowania przedpłaconego zamówienia, kwota przedpłaty zostanie w pełni zwrócona Klientowi przez Sprzedawcę w uzgodniony sposób, po upływie 1 dnia - klient jest zobowiązany do wykupu zamówienia.