Katalog
Klient
Język:
+48 (063) 123-455
Nasza lokalizacja:
Zepter Business Centre, Domaniewska 37, 02-672 Warszawa
Telefony:
Godziny pracy
  • Poniedziałek- Piątek
  • 08.00-20.00
  • Sobota i niedziela zamknięte
E-mail
Jesteśmy w sieciach społecznościowych
Przejdź do kontaktów
0 0
Katalog
Strona główna
Lista życzeń
0
Porównaj
0
Kontakty

Dostawa

Terminy dostawy zamówienia zależą od dostępności towarów w magazynie. Jeśli w momencie składania zamówienia wszystkie wybrane towary są dostępne, dostarczymy zamówienie w ciągu 1 – 2 tygodni, w zależności od odległości Twojego regionu. Jeśli zamawiany towar nie jest dostępny w magazynie, maksymalny termin dostawy zamówienia może wynieść 8 tygodni. Staramy się jednak dostarczać zamówienia klientom jak najszybciej i 90% zamówień klientów jest wysyłanych w ciągu pierwszych 3 tygodni. W przypadku, gdy część towarów z Twojego zamówienia nie dotarła do magazynu w ciągu 3 tygodni, wyślemy wszystkie dostępne towary, a następnie na nasz koszt doślemy Ci pozostałą część zamówienia.

Metody płatności:

Sklep internetowy – strona internetowa posiadająca adres w sieci Internet. Towar – produkty oferowane do sprzedaży w sklepie internetowym.

Klient – osoba fizyczna lub prawna, która złożyła Zamówienie. Zamówienie – prawidłowo złożone zapytanie Klienta dotyczące zakupu Towaru.

Firma transportowa – osoba trzecia świadcząca usługi dostawy Towarów Klientom:

1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Umowa zawierana jest pomiędzy Kupującym a Sklepem internetowym w momencie składania zamówienia przez menedżera strony.
  2. Składając zamówienie, Kupujący zgadza się na warunki określone w niniejszej Umowie. Akceptacją tej umowy przez kupującego jest złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
  3. Zakupu w sklepie internetowym może dokonać każda osoba fizyczna lub prawna, która jest w stanie przyjąć i opłacić towar.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszych Warunkach, w związku z czym Klient zobowiązuje się regularnie śledzić zmiany w Warunkach.

2. Składanie Zamówienia

  1. Aby złożyć Zamówienie, należy podać faktyczne dane kontaktowe Klienta w sklepie internetowym.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość informacji podanych przez Klienta podczas składania zamówienia.
  3. Zamówienie Klienta może być złożone w sklepie internetowym.
  4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje informację o przewidywanej dacie przekazania Towaru Klientowi.
  5. Jeśli Klient złożył Zamówienie na Towar w ilości większej niż dostępna u Sprzedawcy, Sprzedawca informuje Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonu podanego przez Klienta podczas rejestracji, kiedy brakująca ilość Towaru będzie dostępna. Klient ma prawo zgodzić się na przyjęcie Towaru w ilości dostępnej u Sprzedawcy lub anulować tę pozycję Towaru z Zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi Klienta w ciągu 3 dni od powiadomienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania tej pozycji Towaru z Zamówienia.
  6. Towar jest przedstawiony w katalogu za pomocą zdjęć i opisów tekstowych będących własnością sklepu internetowego.
  7. Przedstawione zdjęcia zawierają jeden lub więcej rodzajów towarów określonej nazwy oraz informacje tekstowe: opis, charakterystyki, rozmiary, koszt za jednostkę produktu, zawierają informacje o głównych właściwościach konsumpcyjnych towaru.
  8. Niektóre Towary mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach, mianowicie odcień, wzór na obudowie urządzenia, kolor obudowy itp. W przypadku pytań dotyczących właściwości i charakterystyk Towaru, przed złożeniem Zamówienia Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  9. Nie później niż 1 dzień po przedpłacie, w przypadku anulowania przedpłaconego Zamówienia, kwota przedpłaty jest w pełni zwracana przez Sprzedawcę Klientowi w sposób uzgodniony przez strony, później niż 1 dzień - klient jest zobowiązany do wykupu zamówienia.