Terminy dostawy zamówienia zależą od dostępności towarów w magazynie. Jeśli w momencie składania zamówienia wszystkie wybrane towary są dostępne, dostarczymy zamówienie w ciągu 1 – 2 tygodni, w zależności od odległości Twojego regionu. Jeśli zamawiany towar nie jest dostępny w magazynie, maksymalny termin dostawy zamówienia może wynieść 8 tygodni. Staramy się jednak dostarczać zamówienia klientom jak najszybciej i 90% zamówień klientów jest wysyłanych w ciągu pierwszych 3 tygodni. W przypadku, gdy część towarów z Twojego zamówienia nie dotarła do magazynu w ciągu 3 tygodni, wyślemy wszystkie dostępne towary, a następnie na nasz koszt doślemy Ci pozostałą część zamówienia.
Metody płatności:
- Płatność przy odbiorze
- Płatność online kartą
- Płatność w terminalu
- Płatność bezgotówkowa
Sklep internetowy – strona internetowa posiadająca adres w sieci Internet. Towar – produkty oferowane do sprzedaży w sklepie internetowym.
Klient – osoba fizyczna lub prawna, która złożyła Zamówienie. Zamówienie – prawidłowo złożone zapytanie Klienta dotyczące zakupu Towaru.
Firma transportowa – osoba trzecia świadcząca usługi dostawy Towarów Klientom:
1. Postanowienia ogólne
- Niniejsza Umowa zawierana jest pomiędzy Kupującym a Sklepem internetowym w momencie składania zamówienia przez menedżera strony.
- Składając zamówienie, Kupujący zgadza się na warunki określone w niniejszej Umowie. Akceptacją tej umowy przez kupującego jest złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
- Zakupu w sklepie internetowym może dokonać każda osoba fizyczna lub prawna, która jest w stanie przyjąć i opłacić towar.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszych Warunkach, w związku z czym Klient zobowiązuje się regularnie śledzić zmiany w Warunkach.
2. Składanie Zamówienia
- Aby złożyć Zamówienie, należy podać faktyczne dane kontaktowe Klienta w sklepie internetowym.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość informacji podanych przez Klienta podczas składania zamówienia.
- Zamówienie Klienta może być złożone w sklepie internetowym.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje informację o przewidywanej dacie przekazania Towaru Klientowi.
- Jeśli Klient złożył Zamówienie na Towar w ilości większej niż dostępna u Sprzedawcy, Sprzedawca informuje Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonu podanego przez Klienta podczas rejestracji, kiedy brakująca ilość Towaru będzie dostępna. Klient ma prawo zgodzić się na przyjęcie Towaru w ilości dostępnej u Sprzedawcy lub anulować tę pozycję Towaru z Zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi Klienta w ciągu 3 dni od powiadomienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania tej pozycji Towaru z Zamówienia.
- Towar jest przedstawiony w katalogu za pomocą zdjęć i opisów tekstowych będących własnością sklepu internetowego.
- Przedstawione zdjęcia zawierają jeden lub więcej rodzajów towarów określonej nazwy oraz informacje tekstowe: opis, charakterystyki, rozmiary, koszt za jednostkę produktu, zawierają informacje o głównych właściwościach konsumpcyjnych towaru.
- Niektóre Towary mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach, mianowicie odcień, wzór na obudowie urządzenia, kolor obudowy itp. W przypadku pytań dotyczących właściwości i charakterystyk Towaru, przed złożeniem Zamówienia Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Nie później niż 1 dzień po przedpłacie, w przypadku anulowania przedpłaconego Zamówienia, kwota przedpłaty jest w pełni zwracana przez Sprzedawcę Klientowi w sposób uzgodniony przez strony, później niż 1 dzień - klient jest zobowiązany do wykupu zamówienia.